Gå til innhold
  • Bli medlem

Jaktklær til damer anbefalinger


hann391

Anbefalte innlegg

Jepp, da holder jeg på å ta den store jegerprøven, og det klør i fingra etter å begynne å være med å jakte sammen med de store gutta! Som nybegynner hadde jeg blitt glad med litt tips og anbefalinger til kjøp av jaktklær! Er først og fremst intr i storviltjakt. 

Har såvidt begynt å kikke litt rundt på internett, og synes fjellreven sine bukser ser fin ut i passform ihvertfall mens sambo sverger til Norrøna. Men er det så store forskjeller at det skal ha så mye å si? Men er helt grønn på det, så tips mottas med takk! (klær/sko/sekk etc)

 

:rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en titt på Kammeret.no- Der er det nok mer erfaring med slike klær enn på dette forumet. Det eneste jeg vet er at fargen ikke betyr så mye. Dyrene reagerer mest på lukt, lyd, silhuett og så reagere de mer på ting som reiser seg opp enn på ting som står i ro eller setter / legger seg ned. 

http://chat.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=35&t=111628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.