Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye Helinox stoler og feltsenger


Gjest krokodillu123

Anbefalte innlegg

Gjest krokodillu123

Helinox kommer med nye feltsenger og stoler: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=1035518

 

Sunset Chair ser veldig bra ut. Kommer noen på noen gode brukområder for Swivel Chair? Når trenger man egentlig å kunne snurre rundt?

 

Jeg har Helinox Chair One, men savner nakkestøtte for å VIRKELIG å kunne slappe av og ta en høneblund på tur eller til å lese.

 

Er det noen som har prøvd den "gamle" feltsengen til Helinox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Ja, Thermarest fungerer bra på teltbunnen. Skal bli spennende å se hvordan den i fungerer i snø. Skal prøve den i påska i telt uten bunn.

Feltsenga til Therarest fungerte overraskende bra i snø. Jeg hadde fryktet at bena til senga ville sunket ned i snøen. Nå hadde jeg riktignok ei presenning og et filtunderlag mellom snøen og senga. Jeg brukte også et liggeunderlag i feltsenga, og jeg sov veldig godt. Det var godt å komme litt opp fra snøen når man sover. Fordelen med Thermarest senga, er at man ligger ganske nær bakken (ca 10 cm), mens feltsengene som selges i de fleste sportsbutikkerselges er mye høyere, og tyngre.

Jeg brukte også en Helinox stol inne i teltet, og den fungerte også uten å synke ned i snøen.

post-12032-0-50021100-1428227070_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.