Gå til innhold
tronn

Prosjekt: Emil på tur i 2015

Det er 1200 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har nesten fått dårlig samvittighet for at vi ikke har fått Emil på skikkelig tur i år. Han har jo faktisk ikke fått vært med på en dritt siden Tafjord turen, og selvsagt Rondane(men det var jo hyttetur)

Så Emil! Sett deg ned, og sett opp aktuelle helger, så skal du se at du får blitt med på tur til slutt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for omtanken Eirik    :hug:  Dårlig samvittighet trenger du ikke å ha    :flowers:

Da har jeg tatt en liten titt på kalenderen (og pratet med madamen…)

Jeg skulle egentlig bare ta 4 stk ukes-kurs iløpet av jan-juni, 2 forrige fritur, og 2 denne frituren.  Men så viste det seg at jeg måtte ta 2 til.. så dermed blir mai-juni frituren også fylt med kurs (og fucker dermed opp deltakelse på Kanotreffet siden jeg ikke kommer hjem før sent på Fredagskvelden.  :cry:  )

Det positive med all kursingen, er at det er stor sannsynlighet for at det blir kanokjøp ved neste Vennefest hos XXL.. 

Med sommeren beslaglagt av familien, så tror jeg faktisk ikke det blir mulighet for meg å komme meg på tur før "bålforbudet" blir opphevet i september….

Er forresten på jobb fra 12.august til 9.september, så det blir ikke Lomsdal-Visten før eventuelt senere på høsten..

Når det er sagt, så drar dere jo stadig vekk ut i skauen og opp på fjellet, så om det åpner seg en mulighet så får jeg heller rope ut og spørre om det er plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hypp som faen skal jeg love deg… ;)

Men dessverre er de to neste ukene satt av til kurs..

Neste uke i Horten, og uka etter i Haugesund.

Så mørk som utsiktene er i "olja" nå, så kan det fort hende jeg plutselig får masse tid til overs snart. :hmm:  

Da kan jeg være med på tur hele tiden       :P 

Men jeg har vel egentlig sånn halveis lovet å komme ned med packraften slik at du fikk teste den.  Skal se litt kalenderen om det er mulig å klemme inn en tur i nærmeste fremtid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det har blitt noen relativt få dyre padleturer til nå.

Forhåpentligvis tar det seg opp om ikke så alt for lenge.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å hyle når du har et ledig øyeblikk @Skjult lenke - logg inn for å se den Jeg har en del dager med anmerking i kalenderen, men det er masse luft mellom avtalene også.

Begynner på avklaring hos NAV nå neste uke om min fremtid som yrkesaktiv. Blir nok morsomt. Og sikkert veldig forutsigbart      :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi inne i den siste friuken min, og det ser dessverre mørkt ut for å komme seg ut på overnattingstur. 

Skulle egentlig ha hele uken fri, men selvfølgelig (heldigvis egentlig :shifty:  ) kom det opp noe jobb-relatert. 

Forhåpentligvis kommer jeg sterkere tilbake nå som jeg (forhåpentligvis) er ferdig med det meste av kursingen for de neste 5 årene fremover.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.