Gå til innhold
tronn

April (24. - 25.)

Det er 1248 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Ser den.

Er litt kjedelig måned det der. Skiføre eller fottur? Ikke godt å si.

Om noen har en helg som passer bedre enn andre, så er det nå bare å hyle ut. Med unntak av påsken, så har jeg det ganske fritt tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm April er stappa full med 2 kurs og påskeferie, samt utreise allerede den 22.april...

Vi er ikke helt i mål med planleggingen av hva påskeferiene skal brukes til. 

Helgen som kanskje er aktuell er 10-12 april. men skal sannsynligvis reise til Kongsberg på søndags ettermiddag/kveld på søndagen.

Forresten - noen av dere som bruker google kalender?  Har allerede en egen tur-kalender der, om noen av dere er brukere av den så hadde det kanskje vært en god ide å laget en felles turkalender.  

Planleggingen har i hvertfall blitt en lek iforhold til tidligere etter at madamen og jeg begynte å bruke den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og kona er også faste brukere av google calendar. Funker utrolig bra.

Doodle er også veldig kjekk for å bli enige om datoer. Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm må være noe snusk i den linken Tor Magnus...

Siden blir filtrert ut og jeg får opp denne meldningen :D

"Your request was denied because of its content categorization: "Office/Business Applications" "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer hjem fra syden 9. april og etter 2 uker sammen er det sikkert plass for alenehelg 10-12..... :D

Med tanke på at det blir truger denne helga er det vel liten sjangs for ski i april ?

Uansett - jeg har lyst til å reise til "Fjella", men jeg vet ikke helt nøyaktig hvor det er. Har forsøkt å finne det på kart uten særlig hell. I Oslos nære villmark drar Marius dit da det blåser for mye til å fortsette padleturen nedover mot Sverige (tur 5, side 195 og utover). Han skryter iallefall fælt av det. (Det ligger rett øst for Moss mot svenskegrensa)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helga 18-19 som det siktes på nå ?

Er det snø igjen i marka ? Er den råtten ? Passer det bra med truger ? :D

Eller så kan jeg friste med vår her nede. Kom med kollektivt til Moss, så kjører vi herfra til et ok sted og henger med utsikt over Vannsjø, fjorden eller innover mot/i Sverige et sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fortsatt en del snø i østmarka altså, stiene er ganske godt trått opp de første km innover marka, og grusveiene er bare (ihvertfall de fleste av dem), men i partiene med lite sol så ligger det fortsatt endel snø. Ble litt overrasket for en liten uke siden da jeg syklet en tur innover skauen. Burde dog gå å gå til fots :)

Rød Trailstar @Skjult lenke - logg inn for å se den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød som synden. :) Jeg måtte jo ha noe kult å erstatte cuben versjonen jeg solgte med.

Problemet med cuben versjonen var at den var litt mindre en silnylon versjonen slik at innerteltet fra Oookworks passet litt dårlig. Silnylon versjonen er tyngre, men den er lettere å pitche og sammen med inner fra oook er det nå et bombesikkert allværstelt med masse plass. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.