Gå til innhold
  • Bli medlem

Mat på tur?


Batteri

Anbefalte innlegg

Heisann! Har tenkt å begynne å vandre inn i skog og mark for å komme litt bort fra støyete by lyder og trenger derfor noen råd.. Lurer mest på dette angående mat! Hvis jeg drar inn i en skog for en helg eller kanskje til og med en uke, hvordan får jeg med meg kjøtt?? Spesielt i sommer. Jeg vil gjerne kunne steke/grille meg litt biff, bacon, egg osv. Er dette helt urealistisk for meg?? Er det noe man kan putte det i så det holder seg en god stund, selv i varmen? Husk at jeg skal dra helt aleine, så det å drasse på en kjølebag blir litt for uaktuelt. Ellers setter jeg pris alle tips angående mat situasjonen, som feks utstyr. Tenkte ris og nudler kan være helt greit. Men kjøtt!! Det føler jeg er ett must! :P

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder bacon, så må du velge ordentlig røkt kjøtt, ikke sånn røykaroma. Legger du det da i en vanntett pose i vannkanten/myr og skjult fra sollys, holder det seg nok noen dager i varmt vær. Sånn ellers ville jeg personlig vært forsiktig med kjøtt over flere varme dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.