Gå til innhold
Tutto

Helgetur i lavlandet, Hedemark

Det er 1304 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis har lyst til å traske ei runde en helg men vet ikke helt hvor turen skal gå. Vi holder til i Hamar og i første omgang har vi ikke planer om å reise så veldig mye lenger enn to-tre timer. Vi vil holde oss godt under tregrensa og unngå dyp snø, om mulig mulig tidvis bar bakke. Meningen med turen er å komme seg litt ut og å rett og slett gå og skravle og ha det koselig. For min del blir det første tur på denne tiden av året, har aldri vært ute i telt når det har vært snø. Ettersom vi kjører bil til start sted og er avhengig av å komme tilbake dit igjen ser jeg for meg en A-B-C-A rute med overnatting på B og C.

Er det noen på forumet som har tips til områder og turer som er innenfor dette er vi glade for tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1304 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.