Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke butikker/nettbutikker handler du turstæsj i?


Ullsokk

Anbefalte innlegg

Annonse

Fjellsport har vel fått desidert mest kroner fra meg de siste par årene, deretter Sportsnett, XXL er på 3'dje (selv om de ikke teller med her).

 

Også Outnorth, når de kjører "lagertømming", da har de av og til noen "items" til latterlige lave priser.

 

VPG til slutt, de har den mest imponerende restordretiden jeg har vært borti, jeg bestilte noe gjengelåsing til Quiver Inserts, jeg fikk de de hadde, de resterende to 5g pakkene fikk jeg etter 8mnd.. (hadde det vært krise hadde jeg dratt i en jernvaresjappe).

 

Kjøper ALDRI noe til fullpris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bor i den søte lille bygda ved navn Oslo, så har jeg det aller meste i nærheten.

Oslo Sportslager er tvers over gata, sammen med et mylder av andre større kjeder. Så har jeg Sportsnett ved Rådhuset som har mye snacks, samt Piteraq - Tinder og Banditter i Parkveien hvor jeg så langt ikke kan gjøre annet enn å skryte av servicen.

Ellers har jeg handlet en del hos Fjellsport.no og komplettfritid.no.

Jeg er i hovedsak ganske prisbevisst. Er stort sett kun i forkant av turer hvor jeg kan finne på å kjøpe ting til fullpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellsport er min hovedleverandør av friluftslivutstyr  :-D

 

Har én g-sport som jeg bruker pga super god service og pris, men den ligger et stykke unna meg nå

 

Drar kun på xxl hvis de har tilbud på noe spesielt jeg vil/må ha. Elendig service ellers..

 

Har nettopp funnet norskenaturopplevelser.no som i tillegg til opplevelsesturer også selger Klättermusen til gode priser  8)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Ser du har fått noen tips. Her er noe mer: magasinet.no Og er det ikke butikk i nærheten av deg, har de også internett salg. Har handlet mange steder, kommer jo ann på hva en skal ha og kvalitet.

Kan også nevne Stormberg, kano- og kajakk butikker, noen våpenforettninger kan også ha en del interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler også direkte fra Fjallraven.no hvis jeg skal ha noe som ikke finnes i butikk fra fjellrevens sortement og noen ganger fjellrevenshop.no som kun er nettbutikk som har spesialisert seg på fjellreven, men ikke har noe å gjøre med merket ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellsport.no og Skittfiske.no får hyppigst besøk og er "go-to-butikkene" mine når jeg trenger noe.
En og annen krone har også flydd i retning outnorth.no, magasinet.no og outlet'en til helsport.no.

Av fysiske butikker er jeg innom de fleste i byen et par ganger i løpet av året men ser at jeg handler nok klart mest der og når jeg slipper å belemres med "personlig service", subjektive meninger og andre forstyrrelser fra butikkpersonalet mens jeg snoker i hyllene. Få ting får meg raskere ut døra enn blidspente butikkpersonale som skal anbefale alt mulig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Prøvar å moderere handlinga mi, så den som er hyppigst vitja av meg er finn.no.

Ved nykjøp prøvar eg å handle lokalt om eg kan, og om ikkje prisdifferansen vert alfor stor. 

På nett går det i dei butikkane som er nevnt, samt Brukaas sport, amfibi og Tromsø ski og sykkel.

Men som sagt, mitt drømmeprosjekt er typ "over isen med finn.no" eller "xxxxxxpassasjen med garasjen til bestefar", så prøvar eigentleg unngå butikkhandlinga i størst mogleg grad. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.