Gå til innhold
  • Bli medlem

Uhøytidelig Fotokonkurranse, Emne Vinterlys


esw

Anbefalte innlegg

Da fortsetter vi med den uhøytidelige fotokonkurransen. Tema blir vinterlys. Bilde med flest likes den 22. februar klokka 21.00 er vinneren. Prisen er heder og ære :hyper:   

 

Ett bilde pr bruker,  Bruk nye/gamle bilder som dere vil. Ingen andre regler så lenge du har tatt bildet selv.

 

Kjør på :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamalt foto på meg.

Nyttårsdagen 2010 på Puttegga (turrapport ligg ein stad på forumet). Ein av dei verkeleg finare turane mine og sjølv om dette bilete ikkje er i nærleiken av korleis det verkeleg var deroppe får eg fortsatt eit fårate glis når eg ser på det. 

post-1108-0-60124300-1423171554_thumb.jp

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en liten hytte som ligger i fjellet ovenfor Molde. Hytta ligger idyllisk til mellom to vann, og på grunn av grantrærne som skiller seg ut, så kan det se ut som om de eneste trærne i området vokser rundt hytta. Dermed forsterkes det oaselignende preget ytterligere.

 

Vel verdt en skitur hvis du er i området! Fortsett rett opp fra Skihytta, så er du der.

 

post-12127-0-06636300-1423245614_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har telt riktig er det @espenh som stikker av med seier i denne runden. Gratulerer med et meget flott vinterbilde!

Fint om du kan legge ut et nytt tema for de kommende 2-3 uker.

 

Fra romjulen 2014. Tatt fra Høgsvora på Sunnmøre, usikker på navnene på disse fjellene.

DSC_2170.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.