Gå til innhold
tronn

Fjastråden!

Det er 1144 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Om vi ikke får ha en slik tråd på det åpne forumet, så skal vi pokkermeg ha en her! Ta den du Kjell Iver! :D

Kan jo starte lett og ledig med et svart belte i hammocking:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha - kom over denne i dag og husker at jeg nevnte historien da vi diskuterte nynorsk på hytta :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shug sier Skjult lenke - logg inn for å se den at underquilten skal være stram og løfte køya opp i lufta når køya er tom... stemmer dette? I så fall har jeg montert UQ feil hver gang og det kan jo forklare hvorfor jeg synes det har vært litt kaldt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shug sier Skjult lenke - logg inn for å se den at underquilten skal være stram og løfte køya opp i lufta når køya er tom... stemmer dette? I så fall har jeg montert UQ feil hver gang og det kan jo forklare hvorfor jeg synes det har vært litt kaldt.

Jepp. Du kan nesten ikke ha underquilten for stram så lenge det er nok strikk til å la køya ta vekta når du legger deg i den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Skjult lenke - logg inn for å se den

Hvorfor funker ikke youtube embedding noen steder, mens det åpenbart funker andre som i denne tråden (hvor man ikke kan redigere) ?

Gidder du å fikse denne posten så den gir litt mening ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hipphip Hurra !

Har just våknet, sitter i slitt skjorte og kortbukse på kontoret, prøver å fylle ut sjekklisten for bunkringen av diesel som skal skje straks.

Full 17.mai stemning mao...

Håper for all del dere har en bedre 17.mai :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg er det omtrent som en normal søndag......

Så lenge jeg ikke er i form til å dra på tur i skogen foretrekker jeg å holde meg unna den gode stemningen i byen og holder meg innendørs...... har brukt siste 2,5t på å se lettvekts videoer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.