Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde en liten aha opplevelse her på sofaen da jeg så en video hvor de snakket om kald kaffe.

3 tsk melkepulver

2 tsk espressopulver

3-4 tsk sukker

3-4 dl vann

0,5 l flaske med isbiter hvis mulig.

Rist godt.

Deilig iskaffe mens man er ute og går. Greit nok, det er ikke mye isbiter i skogen, men somregel så er vannet man får tak i mer enn kaldt nok til at dette både er avkjølende og oppkvikkende. :) Tenker at jeg kan kombinere det med noe som er lett å ha i seg om morgenen og så hoppe helt over frokost hvis jeg vil ha en tidlig avgang.

Sikkert hverken nytt eller banebrytende men jeg var overrasket over hvor godt det var når jeg lagde det. Sitter her og har lyst på en til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste problemet jeg ser her er melkepulver i en flaske. Det lukter surt etter hvert..

Neida, du drikker det opp for fort til at det blir noe problem. Jeg testet i nalgene flaske, og jeg tror at med litt mer risting med rent vann etterpå så blir den luktfri igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig.. jeg har bare erfaring med melkeprodukter i life venture thermokoppen, og der satte surmelklukta seg i pakningen. er vel en form for pakning på nalgene flaska også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kan man vel blande på en ice tea flaske også ? Bare ha i siste dl vann etter man nhar ristet sammen det verste ?

Men en banansjokaolade energibar og en halvliter sånn er man klar for opptil flere kvarters vandring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.