Gå til innhold
  • Bli medlem

Veien i Koldedalen


sherpa

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 måneder senere...

Kan vel kjøre til bommen, som noen ganger er åpen. Men er vel litt delte meninger om det er greit å kjøre helt inn selv når den er åpen.

 

Jeg vil helst ikke tråkke på et vepsebol, men hvorfor skal en ikke kunne kjøre helt inn når bommen er åpen? Er ikke hele poenget med en åpen bom at man kan kjøre på veien...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ikke tråkke på et vepsebol, men hvorfor skal en ikke kunne kjøre helt inn når bommen er åpen? Er ikke hele poenget med en åpen bom at man kan kjøre på veien...?

 

Kan alltids være noen som har glemt å lukke den, men det er jo da dems feil. ;)

 

Ellers, så kan det jo bli ett problem hvis noen har lukket bommen mens man har vært borte og finner den låst når man er på vei ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte der med Subaru Forester i fjor og sommeren før uten problemer, men man bør kjøre varsomt. Jeg kjørte fram til den tredje brua, der elva fra Koldedalsvannet renner ut og veien svinger opp mot vannet. Bommen var oppe, og det sto ingen advarsler om at den kunne bli lukket heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kjøring på private veier, har jeg forstått at så lenge det ikke står skiltet at det er forbudt å kjøre der, kan du gjøre det. Om det er smart med det risiko at bommen låses er noe annet.

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.