Gå til innhold
  • Bli medlem

Reconjakke i bytte med Dovre...


Per Jørgen

Anbefalte innlegg

Eg har no levera inn to Reconjakker for same feilen: hovudglidelåsen rauk på framsida. Noko som kan vere katastrofalt om ein er i fjellet i kuling i januar osb osb....

 

Norrøna har vore greie dei, og no ba eg om ei Dovrejakke, for å slippe same problemet. Det eg får i posten er ei nyare jakke enn den eg har sett på, i allefall modellen. Denne verker tynnare, mindre praktisk og meir klumpete enn den eldre modellen. Ytterlaget er og i noko børsta saker, som vil gjøre at snøen sett seg fortare og alle lommane er borte.

 

Eg arbeider som friluftslærar på Hardanger Folkehøgskule og er mykje i fjellet og treng ei jakke eg kan stole på. SÅ: er denne Dovre3dri noko å stola på?

 

Per Jørgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar at det var den nye modellen av Recon hvor glidelåsen gikk istykker?

(Jeg har selv en gammel jakke recon - hvor glidelåsen er svært grov, men hvor det er klaff foran.)

 

Og om dette virkelig gjelder den nye modellen, så gjorde jeg altså rett i å gå til innkjøp av både ekstra jakke og bukser av Norrøna "Dovre" i gore-tex med klaff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.