Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa Grønland 75mm støvel


Anbefalte innlegg

Hei eg tenker å kjøpe Alfa Grønland frå Oslo sportlager frå nettbutikk då eg bur 5 times kjøring ifra Oslo og fordi dei koster rundt 1800,- der. Eg lurer på om noen har prøvd desse og korleis passforma er. Eg har store breie føtter bruker 46 i forsvarets feltstøvel men 47 i mine Meindl Dovre extreme fjellstøvler kan plutselig ha 48 i joggesko så om noen kan svare på om dei alfa skoa er små eller store i størrelse så hadde eg blitt fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Hei, jeg har også str. 46 i feltstøvelen, 47 i Scarpa Triolet.....så tror vi har mye samme foten.

Vaser rundt i str 47 av Alfa Grønnland 75mm og er storfornøyd, har akkurat plass til to par sokker(mellomtykke ullsokker) men går oftest med ett par ullsokker(tykke). God plass til brei fot og stor nok til at man får rørt på tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.