Gå til innhold
  • Bli medlem

Reinheimen Januar


viddal

Anbefalte innlegg

Planlegger en 4-5 dagers skitur ut fra Billingen og innover til Torsbu og en rundtur tilbake.

Noen som har gjort tilsvarende og har tips til en fin rute? Noe man bør styre unna? Vil det være spor/kvister å følge så tidlig på året?

Ser løypa går oppover igjennom Torddalen som ser skredutsatt ut, spesielt med all snøen som kommer om dagen, noen erfaringer?

Tenkte også ta med pilkestikka så hvis noen vil dele noen fine vann er det bare å komme med det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Ai, ai, her er du på veg inn i det flottaste skiterreng som tenkast kan. Denne brytninga mellom pigg og tind i vest og fly og hø i aust gir eit storslagent landskap med mange mulegheiter. Storslått! 

 

Har gått Tordalen mange ganger. Aldri  opplevd den som truande. Einaste sjølve glupen like etter Billingen der du går inn i Tordalen kan vere litt utsett. Eg har imidlertid aldri sett ras der, og det er også her kvistaløypa går.

 

Ei vel så fin rute er å gå opp langs Store Frøysa mot Skarvedalen. Du kan gå opp på begge sider av elva. Går du nordsida er det bru like bak setra, går du sørsida går du av riksvegen like ved brua og følgjer terrenget i nordaustleg retning. Her er ei scooterløype delvis merka (gamle raude merke) gjennom skogen. Om du ikkje treff denne er det berre å leite seg veg gjennom romsleg furuskog, forbi eit par spisse morenehaugar og opp gjennom bjørkeskogen.  

 

Nordsida stig kanskje litt fortare. Det er eit parti langs elva eit stykke opp som er greit å halde god avstand til. Dette ser du godt når du kjem oppover. Herfrå er det fint å gå beint norover over Langvatnet og beint på Torsbu. Vil du ha ein lengre tur er det flott å gå gjennom Dør før du svingar vestover til Torsbu.

 

Alternativt kan du leige Skarvedalshytta med Skjåk almenning. Skjåk har også hytte i vestre enden av Storvatnet. Sjå her . I Austenden av Storvatnet har Lesja fjellstyre ei fin hytte, Dei har også ei bu ved Skurveosen. Ser på heimesida deira at denne er stengt pga vinterskader.  Kanskje den er ordna no? Uansett  er det mange hytter å velge mellom. Og flott terreng enten du vil gå bortover eller oppover. Benkehø, Trollkyrkja, Storhøa,Digerkampen, Dørkampen, flotte turmål alt saman. 

 

Går du vestover frå Torsbu er det flott tur å gå Veltdalsegga til Veltdalen. Kan vere du må leite litt etter nedkomst ved Kariløyftet, noko bratt, men ikkje spesielt vanskeleg. Veldig fin og lettgått rygg. I allefall var det det i fjor vinter i strålande sol og shorts. Karitind er også attraktivt turmål frå Torsbu.

 

Veltdalshytta med Fildfarehytta (interessant krigshistorie) er ein kjekk plass. Kjem du tidleg på året er gjerne eldste og minste delen av hytta god nedføyka med snø. Nydelen er snøfri, men stor og upraktisk å varme opp i sterk kulde, men då kan du opphalde deg på hemsen.  Herfrå er det fint å gå vinterruta mot Danskehytta eller svinge av til Hamsevika og riksvegen. Reiser du kollektivt kan det vere ei fin rute. Har du bil på Billingen kan du jo ta bussen tlbake dit. 

 

Nemnde eg Storbreen, Gråhø (2000-metring) og Skarvedalen. Eg har ikkje møtt rein vest for Skarvedalen vinterstid, men ser støtt jervspor. Det er kjekt det og. Kjem du aust i Lordalen er det større sjanse for rein. 

 

Frå Torsbu og austover har eg i grunnen kun vore vinterstid, og aldri prøvd fiske, så det kjenner eg ikkje til, anna enn at eg høyrer det skal vere gode fiskevatn der inne. Sikkert tjukk is også i den høgda.

 

Kjem ikkje på noko spesielt ein må styre unna, anna enn vanleg hensyn til brattheng osb. Veltdalsvatna er regulert, men kvistaløyp brukar å gå over vatna. Har opplevd sprekker ved land men elles ikkje problem.

 

Kan også anbefale Reinhemen på langs, frå Billingen, Skarvedalen over Kjølen og Slådalen til Dombås. Flott skiterreng.

 

God tur!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for utfyllende svar og gode tips NIH, dette er helt klart et område jeg skal utforske mer.

Kjører stadig over strynefjellet på vei til hytta på sunnmøre men så langt har det kun blitt en ukestur sommerstid inni Reinheimen.

Var over der for 14 dager siden og hadde pulken med, men pga dårlig vær feiget jeg ut og tok heller en tur på Venabygdsfjellet.

Fant heller ingen plass å parkere ved Billingen, var kun en liten plass brøyta opp og der stod det en bil.

 

Tessatroll, setter pris på en rapport, tenker meg oppover igjen i slutten av Feb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlegvis brukar det å vere to parkeringsmuligheter på Billingen. Ved setra brukar det å vere plass til eit par bilar, men vegvesenet (reknar eg med) brukar også å brøyte nokre meter inn på gamlevegen, til høgre for riksvegen like etter brua (når du køyrer vestover). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv pilkestikkene i Dørtjørnene. Der skal det være fin fisk. Fikk ikke noe der selv, men skal være bra. Disse vanna er veldig grunne så vær forsiktig med isborret. De andra vanna nord for Dørtjørnene huser også fin fisk, der har jeg hatt bedre lykke. Send PM om du ønsker mer detaljer om fisket. NB, jeg har kun vært der på sommeren, men har lenge dømt om å prøve pilkestikkene i dette området. Gleder meg til rapport:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for gode tips NIH. Mulig brøytemannskapet hadde nok å stri med oppå fjellet, for det var ikke rare brøytinga rundt Billingen sist jeg kjørte. Vet det brøytes opp til en parkering litt opp veien ved sætra men det er vel nærmere påske. Er kanskje ikke så mange som surrer inni fjellheimen der i Jan/Feb.

 

Takk skal du ha Anders, her må kartene på bordet forstår jeg. Skal ikke se bortifra at det kommer en PM. Må lese opp igjen turraporten din også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, skal prøve å få til en turraport. På høy tid at jeg bidrar også og ikke bare sjekker 3 ganger om dagen etter andre som legger ut ;)

Mulig jeg må på kurs hos deg Anders skal det bli noe swong over det men...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ålesund Turistforening lagt ut bilder på Facebook av noen som tok turen til Tjønnebu, og noen andre til Pyttbua. Er jo innafor parken, så du får et inntrykk hvordan forholdene er. Det å gå inn fra Brøste mot Ulvådalsvatnet. Videre til Pyttbua og til Tordsvatnet, ser jo fint ut? Helt sikkert parkeringsmuligheter på Brøste Her er link til Facebookgruppa til Ålesund turistforening https://www.facebook.com/pages/%C3%85lesund-Sunnm%C3%B8re-Turistforening/132489436769906

Kos dæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hm..,  hundespann har eg null erfaring med, så kva dei klarer eller ikkje, skal eg ikkje meine noko om. Med tanke på stigning og tilkomst i starten, trur eg at sørsida av Store Frøysa er best. Dei første 2-300 høgdemeterane er brattast, men så slakkar det gradvis meir og meir på. Men som sagt, kva som er eigna for eit hundespann veit ikkje eg. Om eg skulle dra pulk sjølv ville eg nok gått sørsida, men det hadde blitt heitt opp lia, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.