Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Elan som telemarkski?


sigveo

Anbefalte innlegg

Hei, folkens!

Mine telemarkski har sett sine beste dager, så jeg skal nå kjøpe meg nye.

Var innom Platou i Haugesund i dag (Fantastisk bra butikk!!!) for å se. Jeg fikk et tilbud på Rottefella Cobra R8, Scarpa T2X, feller og Elan M777 på 10800 kr tilsammen.

Er det noen som har erfaring med Elan M777 eller Elan i det hele tatt? Er veldig interessert i alle erfaringer!

Jeg har sett etter ski lenge nå, og sjekket høyt og lavt etter hvilke ski som passer best for meg. Jeg hadde egentlig sett meg ut Karhu Kodiak eller Atomic Kongur, men siden jeg fikk pakketilbud her og jeg likte butikken, så handler jeg gjerne på Platou.

Jeg er 183cm høy, 75kg og har stått en del telemark. Jeg står offpiste (Pudder :? )ca 75% av tiden.

Håper noen kan svare meg. Alle innspill mottas med takk!

-Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.