Gå til innhold
hgmann

Rabattkode på fjellsport.no virker ikke

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Twistar skrev:

Jeg får ikke rabattkoden til å fungere nå, er det noen som vet hva som har skjedd? Kanskje de har sperra alle koder siden det var 20% på hele butikken frem til midnatt i går?

Jeg prøvde akkurat nå - fungerte fint : 

Rabattkode ".........." er godkjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Jeg prøvde akkurat nå - fungerte fint : 

Rabattkode ".........." er godkjent.

Fungerer fortsatt ikke her. har forsøkt på en vare som ikke er nedsatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Et øyeblikk siden, whistler skrev:

De har kjørt -20% på hele butikken for alle og det er helt sikkert årsaken til at Fjellforum-koden ikke fungerer.

Den funker for meg - har testet på mange varer. De som ikke får den til å funke - send det til meg på PM så kan jeg sjekke med fjellsport hvorfor det ikke funker på akkurat den varen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Twistar skrev:

Jeg får ikke rabattkoden til å fungere nå, er det noen som vet hva som har skjedd? Kanskje de har sperra alle koder siden det var 20% på hele butikken frem til midnatt i går?

Det er ingen rabatt på tilbuds- og kampanjevarer, naturlig nok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er nylig blitt medlem på siden her. Driver og skal investere i ny ryggsekk og lurer derfor på hvor jeg finner rabattkoden som kan brukes på fjellsport? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutes ago, Gabba said:

Hei! 

Jeg er nylig blitt medlem på siden her. Driver og skal investere i ny ryggsekk og lurer derfor på hvor jeg finner rabattkoden som kan brukes på fjellsport? :)

Trykk inn på denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet nå og den virket fint her. Mulig den er case sensitive så den må skrives med store og små bokstaver som det står i link i innlegg lengre opp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Turlyst

Funker den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
44 minutes ago, Gittiamo said:

Jeg får heller ikke rabattkoden til å fungere. Får bare beskjed om at den ikke er gyldig. Varen er fullpriset. 

Den gjelder ikke GPS, klokker og kamera.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
29 minutes ago, borgern said:

Testet nå og den virket fint her. Mulig den er case sensitive så den må skrives med store og små bokstaver som det står i link i innlegg lengre opp. 

Mener jeg måtte korrigere ihht casesensitivitet sist jeg brukte den ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
26 minutter siden, Kjell Iver skrev:

De er på 25% fra før

De var frem til i går. I dag full pris. Må vente på feriepenger før de kan komme i hus. Skal ha damemodellen :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei! Nuvel. Jeg sjekket ordrehistorikken min sist jeg var innom nettbutikken, og det var et lite småsjokk. Det er nok de som vil tape mest om ikke den videreføres, dersom andre handler i samme stil som meg. Jeg skal ikke si verken hvor ofte eller hvor mye, men definitivt mer enn jeg ville gjettet! Håper rabatten videreføres - eller kanskje ikke, så kanskje jeg klarer å la være litt oftere... Tipper de har tjent grovt på å gi oss den rabatten. :) Vinn vinn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 12.23, Miamaria skrev:

Å nei! Nuvel. Jeg sjekket ordrehistorikken min sist jeg var innom nettbutikken, og det var et lite småsjokk. Det er nok de som vil tape mest om ikke den videreføres, dersom andre handler i samme stil som meg. Jeg skal ikke si verken hvor ofte eller hvor mye, men definitivt mer enn jeg ville gjettet! Håper rabatten videreføres - eller kanskje ikke, så kanskje jeg klarer å la være litt oftere... Tipper de har tjent grovt på å gi oss den rabatten. :) Vinn vinn.

Det hadde vært svært spennende å hørt orderhistorikk totalt for nettbutikken til Fjellsport når det gjelder bruk av den rabattkoden - tror den har generert handle for noen kroner totalt ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 minutter siden, utinaturen skrev:

Blir det en videreføring av avtalen?

Jeg forsøker å få til en avtale og har foreslått noen mulige løsninger. Det er spesielle årsaker til at dette drar litt ut og det er ikke sikkert det lar seg gjøre.

Samarbeidet mellom Fjellforum og Fjellsport har alltid vært veldig godt, og vi har hatt ulike avtaler gjennom årene, men det er ikke naturlig å ha en slik evig rabattkode heller. En mulig løsning kan bli at rabattkoden blir tilgjengelig kun for Støttemedlemmer osv. Vi får se hva vi får til. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.