Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten skitur med en natt på Saltfjellet


Bochkon

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig en plan om skitur i Femundsmarka i Romjula, men pga lite snø, og en lastebiltur til Tromsø, ble det ikke noe av. Men siden jeg har relativt god tid til jeg skal være i Tromsø, så tenkte jeg å kjøre ett par dager tidligere å ta meg ei natt på Saltfjellet så jeg får prøve ut det nye utstyret mitt. Fjellpulken transportpulk, Helsport Austfjorden og Helsport Patagonia telt.

Lurte derfor på om noen hadde tips til ett godt startsted langs E6 hvor jeg kan gå rett fra lastebilen å ett par kilometer innover. Tenkte kanskje på "annas plass" eller hva rasteplassen heter. Noen innspill?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Tror det er brøytet opp til Lønsdal stasjon på nordsiden av Saltfjellet. Krysse jernbanelinjen og rusle mot Kjemåvatnet. Har jaktet mye i område og er du heldig med været er det flott der. Det er også en parkering litt lenger sør, men vet ikke om den er brøytet. 

 

God tur

 

mvh

 

jenspetter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.