Gå til innhold
  • Bli medlem

Julegaver og ønsker


Abnorm

Anbefalte innlegg

Annonse

Gir bort: Ekspedisjonshåndboka til Børge Ousland

 

Ønsker: Fimbulvetr truger, Kathoola Microspikes og RBH Designs VBL genser

 

 

Som et marginalt friluftsønske så ønsker jeg meg også et munnspill. Tenkte det kan være artig å plage andre når man sitter rundt bålet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir bort fiskestang (nevø), buff (nevø), vandrestaver (spleisegave til svigerfar), votter (vennebarn) og skallbukse til vinterbruk (til meg selv)

Ønsker meg skallbukse vinter (se over ;)), ullundertøy og bidrag til pulk.

Og så ønsker snuppa seg ski/staver/støvler, padlevest, padlejakke, ullundertøy, sykkel og mere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helg med hundekjøring - tur-retur Geilo-Tuva, med overnatting på Tuva. Gave fra meg til kona.

 

I tillegg feirer vi jul på Venabu Fjellhotell i år.

 

Ellers ligger det i korta at det blir truger på både kona og meg (tubbs mountaineer) i vinter, om ikke akkurat til jul.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovepose til største jenta, mammut kompakt 3-s, og til kona, mammut kompakt 3-s w, ett eller annet liggeunderlag til guttungen (ikke kjøpt enda) og minstejenta "får" juniorposen de to andre har brukt. Kona får også bergans glittertind 50 l sekk, samt osprey quasar 27 l sekk.

Får kovea supa light kjele og brenner (kjøpt selv på vegne av guttungen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt sove pose til eldste fra isbjørn som er opp til 135 cm lengde han er snart 6 år og 116cm så bør holde noen år er den som er komfor -22 har den andre som er - 14 fra Før som passer til oss begge men nå skal han på 2.5 år sove der på vinteren fremover. Så ble det ski sko og nye ski til han på 6 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.