Gå til innhold
Tor Magnus

Februar (28. feb - 1. mar)

Det er 1236 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Tor Magnus. Har du sett på mulige alternativer for camp på vinterhenget? Hvor ambisiøs ønsker du å gjøre turen?

Mine forslag med tilhørende hytte:

Gampetjern ved Prestehytta med utgangspunkt i Sørkedalen

Øvre Lysedam ved Smedmyrkoia med utgangspunkt i Sørkedalen

Spålen ved Sinnerdammen med utgangspunkt i Stryken/Ringkollen

Katnosa ved Katnosdammen med utgangspunkt i Stryken

Jeg tenkte at det kunne være greit å ha det ikke så alt for langt fra offentlig transport for de som er late, med en lenger rute fra et annet utgangspunkt for de som vil litt lenger.

Skal sjekke forslagene dine så snart jeg får tid, men supert at du tar initiativ. :) Skal vi flytte denne diskusjonen over til prosj 12 mnd? Dette er vel februarturen uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for Katnosa ved utløpet til Spålselva. Der er det ganske flatt og masse flotte trær å henge i. Siden løypene ikke enda er preparert over der enda, så tipper jeg det blir lite folk også.

Da har vi Katnosdammen som backup om det skulle gå skeis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du her?

Skjult lenke - logg inn for å se den

Egentlig på nordsiden av Spålselva, men nå ser jeg at skiløypa går der.

Ikke at jeg tror det har så mye og si, jeg tror vi uansett skal klare å finne en finfin plass der. Vi får se hva jeg finner på i helgen, men mulig jeg tar en tur innom.

Kan også være fint langs elva.

Det er mulig Sig Man tar turen sørover. Da kommer jeg til å ta turen med han på fredagen. Dere må bare bli med om dere vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier Sig Man(Erik) at han kommer. Han lurte på om vi skulle mekke noe mat sammen på lørdagen. Men hadde du ambisjoner om chili con carne? Hvor stor gryte trenger du? Og hva annet kan vi bidra med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sig, Mossy og jeg kommer til å gå fra Ringkollen fredag i 18 tiden. Er bare å henge seg på. Usikkert hvordan Siri og jeg skal komme oss opp dit. Mulig vi blir kjørt, ellers blir det buss og taxi.

Hun ville veldig gjerne starte der for å slippe masse oppoverbakker sent på kvelden.

Jeg er usikker på hvor vi slår leir enda, men det blir vel før vi kommer til leirplassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra føre vel  - det er +4 grader og pissssssssssssssssss-regn/ sludd og svære snøfiller her i Moss.

Jeg skulle gjerne blitt med - har måttet avslyse Spaniaturen på onsdag. Har ligget på FrStad sykehus siden tirsdag og kom ut i går så jeg er litt redddduserrrt for å si det sånn. Tror ikke skitur eller noen annen form aktivitet ligger i korta den nærmeste uka.

God tur  og hils kjente !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle henge meg på dere ja. Skal vi se om vi kan få tak i en minibusstaxi opp fra bussen?

Jeg har fremdeles tenkt å lage en chili con carne ja. Er ikke helt sikker hvor mye vi trenger? Det blir vel kanskje 2 liter for fire stykker? Vi trenger vel også noen nacho chips og revet cheddar ost og EN HEL BOKS RØMME!

Jeg bør vel kanskje ikke lage den for spicy heller, men kanskje ta med en chipotle chili saus på siden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg foreslå en Skjult lenke - logg inn for å se den vi oppdaget forrige helg ?

Må antakelig bestilles om dere skal ha til helgen, om dere ikke tar turen til Rygge hvor de har den i hylla :ike::D:heart: :heart: :heart:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra føre vel  - det er +4 grader og pissssssssssssssssss-regn/ sludd og svære snøfiller her i Moss.

Jeg skulle gjerne blitt med - har måttet avslyse Spaniaturen på onsdag. Har ligget på FrStad sykehus siden tirsdag og kom ut i går så jeg er litt redddduserrrt for å si det sånn. Tror ikke skitur eller noen annen form aktivitet ligger i korta den nærmeste uka.

God tur  og hils kjente !

Håper alt står bra til med deg! God bedring :)

Jeg tenkte jeg skulle henge meg på dere ja. Skal vi se om vi kan få tak i en minibusstaxi opp fra bussen?

Jeg har fremdeles tenkt å lage en chili con carne ja. Er ikke helt sikker hvor mye vi trenger? Det blir vel kanskje 2 liter for fire stykker? Vi trenger vel også noen nacho chips og revet cheddar ost og EN HEL BOKS RØMME!

Jeg bør vel kanskje ikke lage den for spicy heller, men kanskje ta med en chipotle chili saus på siden?

Jeg kan ta med de andre greiene. Men har du ein slik en chipotle chili saus hjemme kanskje?

Det blir vel oss, Siri, Erik, Rålf og Alf(?). Skal ta opp dette med gryta i tråden, og se hvor mange som er interessert?

Tar du pulken Tor Magnus?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.