Gå til innhold
  • Bli medlem

Hyttehelg


JKfotball

Anbefalte innlegg

Hei. 19 åring her, jeg har tenkt meg en hyttetur rundt om i Nordmarka (Oslo), lørdag og søndag. Gjerne en hytte jeg skal gå et par kilometer til, hvor det ikke er så mye mennesker.

Noe tips?

OBS  Er ikke medlem av DNT Oslo omgn, så jeg har ikke DNT-nøkkel.

 

Takk på forhånd :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@tronn Så vidt jeg husker det så har man første ret til sengene, men ingen kan nægtes adgang til hytten.

Dette kan selvfølgelig være lavet om siden jeg var i Marka sidst.

De to sidste år har den jo stået på fjellene ved Narvik og Lofoten :)

Det stemmer, men du er jo da uansett avhengig av å ha med nøkkel så man ikke må gå hjem igjen om man møter låst dør. Og da kommer TS til kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men det finnes et bra utvalg av enkle, rimelige leiehytter på Inaturs hjemmeside. Bestilles enkelt på hjemmesiden. Leide en hytte på en odde i Femunden med fantastisk beliggenhet for 250 kr døgnet for noen år siden. Dessverre ingen tilgjengelige hytter i Oslo eller Akershus.

https://www.inatur.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.