Gå til innhold
  • Bli medlem

[FILM] Fem søer og en elv


Anbefalte innlegg

Annonse

Kjempe fin film! Du får frem stemningen med å padle på blikkstille vann i skogen på en fin måte. Ble nysgjerrig på dette området. Også må det nevnes at filmen også var bra redigert, må ligge litt jobb bak teksting og effektene der vil jeg tro.

Interessant at du fikk ro og fred fra øresuset når du var på tur. Håper ikke du får en varig tinnitus. Er selv født med nedsatt hørsel og vet hvor krevende det kan være. Får ikke sagt det nok, ta vare på den. Synd hvis man skal miste den/få dårligere hørsel før man ser verdien av en fullt fungerende sans. Spilles ALT for høy musikk på konserter og utesteder..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Urban packrafter.

Nå har jeg kost meg med morgenkaffe (det noe eget med den første koppen på morgenen som du snakker om i filmen :-) ) og samboer og jeg har hygget oss med filmen din. Fin-fin start på lørdagen når man er sengeliggende med vond rygg.

Håper som Rismyhr at hørselen har blitt bra igjen og ikke volder deg problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for at I syntes om filmen Rismyhr, Martin og qwer993!

Svartedalen er virkeligt et fint område og ligger ret perfekt i forhold til Gøteborg. Så hvis man er fra Oslo og gerne vil opleve lidt fin svensk natur, er det jo bare at tage toget til Gøtebrog ;-).

Jeg har desværre stadig tinnitus, men min hjerne er blevet meget bedre til at sortere den fra, så jeg generes ikke særligt meget af den. Og ja hørelse er noget man skal passe på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.