Gå til innhold
  • Bli medlem

Tapt og Funnet


eer

Anbefalte innlegg

På mine turer finner jeg titt og ofte utstyr som er tapt eller forlagt.

 

Jeg synes vi burde hatt et felles sted hvor tapt og funnet lett kan annonseres.

 

Hadde jeg mistet noe av utstyret jeg har kjært, ville jeg satt stor pris på om det var en mulighet for at det kunne komme til rette igjen :-)

 

 

Noen som for eksempel savner denne flotte fluestangen? Funnet på Østlandet tidligere i høst.

 

 

post-2647-0-45627700-1414528030_thumb.jp

post-2647-0-62742500-1414528056_thumb.jp

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet en Garmin 60 SCX(Eller noe sånt) sør for Sandvollen nord i Finnemarka for 4 år siden. Da jeg kom tilbake for å finne den en dag etterpå hadde en vennelig sjel plukket den opp. Vil fortsatt gjerne ha den tilbake om den lever. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, eller rettere sagt bikkja, mistet hele kløven nylig under en litt dramatisk nattetappe i Vikerfjell. I den lå blant annet kjøkkenet..hehe. Lette hele dagen etter, men har akseptert den som tapt. Hadde alikevel blitt utrolig glad om den kom til rette, men tror sjangsene for at noen finner den er svært små :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.