Gå til innhold
  • Bli medlem

Pulk`?


Peanøttsmør

Anbefalte innlegg

Annonse

Anbefaler brems på pulken, og med det er det stort sett bare fjellpulken, om en ikke finner noen som kan lage en brems til en vilkårlig pulk. Har en plan om å teste med brems på pariserpulken. Litt usikker på om den vil tåle det, men samtidig tåler den fint at festene til pulkdraget som er poppet fast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg så litt på den der norpulken eller hva den heter, men ser ut til at fjellpulken brems ikke kan settes på den. Får spare litt grunker og kjøpe en fjellpulk og brems. 

Jeg har et transporter pulk brett liggende også, kan jo være mulig å bruke det på meg selv og snørekjøre dyra frem til pulken er på plass. 

Legg ut bilder og tanker om/når du har testet bremser på franskmannen da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.