Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til verdisetting av fluefiskeutstyr.


Jan Arne

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Trenger hjelp til verdisetting av noe fluefiskeutstyr som ei jeg kjenner ble sittende igjen med etter at hennes mann gikk bort.Det har ligget lagret mørkt,tørt og kjølig i 3-4 fire år.

Jeg regner med det er noen helfrelste fluefiskere her som har kjennskap til dette utstyret :). Jeg har selv tenkt rundt fem tusen,men vet ikke om det er for mye eller for lite:).

Utstyret er nytt og ubrukt. 

 

Vision Nite DH 14`9 #10-11 klumpvekt 37 gram.

Vision XLA fluesnelle #10-11 inkl.backing,skyteling samt flyt/intermediate tip skyteklump.

Vision extreme zip vadebukse str.L med faste støvler str.10.

Vision Gillie vadejakke rød str.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja å selge delene hver for seg hadde nok vært lettere, og kanskje også mer "lukrativt",men kvinnen som har utstyret ønsker å gjøre det enkelt ved å selge alt i ett. Kanskje det er lurt å vente med å selge til våren når laksefeberen igjen begynner å bre seg :)

Aurejeger,jeg har lagt ut annonse både her og der men responsen har vært liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.