Gå til innhold
  • Bli medlem

Ytterjakke til tynn og "lang" mann


Thomas E

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en skalljakke til helårs/3-sesongsbruk. Jeg har prøvd alt for mange som enten ikke sitter godt på meg(enten er de alt for korte i livet/armene eller så er de for "baggy") eller som er direkte stygge i mine øyne(jeg har ikke tenkt å gå i knalske farger). Jeg bryr meg ikke veldig om hvordan de ser ut til skogsbruk, men en slik jakke blir nok fort brukt litt til vanlig også i godt vestlandsvær.

 

Er det noen som har noen tips til noen som lager jakker som sitter godt på en over middels slank mann? Prisen er ikke så veldig viktig hvis jeg finner noe av veldig god kvalitet som kan forsvare prisen.

 

Jeg ser for meg en jakke som er noenlunde like vanntett som gore-tex, men med gode luftemuligheter(glidelås under armene er et stort pluss),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.