Gå til innhold
  • Bli medlem

Lundhags V8 90L vs. V12 90L


sveale

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har erfaring med Lundhags V8 90L eller V12 90L?

Jeg var og testet litt sekker i dag, og synes at denne sekken passet meg veldig godt.

 

Etter å ha googlet litt når jeg kom hjem ser jeg at den har/skal bli erstattet av V12 90L.

Den eneste plassen nå nettet hvor jeg har funnet en diskusjon om forskjellene er denne http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=78539 siden.

 

Er det noen som har erfaringer med overnevnte sekker, eller kan fortelle meg om forskjellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en V8 90L, og synes den fungerer veldig bra. God å ha på ryggen, og med åpning både oppe og nede. Smart løsning med dagstursekk er det også.

 

Jeg hadde tidligere en Bergans sekk som var en del mindre, men Lundhags sekken er betydelig bedre å ha på ryggen.

 

Jeg har ingen negative erfaringer med denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.