Gå til innhold
  • Bli medlem

Halloweenfest Nydalshytta, Lillomarka 25-26 oktober


Ides

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er turleder for en nystartet turgruppe for barn i sen barnehagealder - tidlig skolealder. Gruppen heter FIO Småtass og er en underavdeling av Friluftsklubben i Oslo.

 

Helgen 25-26 oktober har vi leid Nydalshytta i Lillomarka. Her blir det Halloweenfest for barn i følge med voksen i alderen ca 4- 10 år.

 

FIO Småtass ble opprettet tidligere i år og har som planer å tilby enkle markaturer for barn i følge med voksen i nevnte aldersgruppe. Hittil har vi arrangert togtur på Tertitten, øyhopping i Oslofjorden og besøkstur på en gård.

 

Hoved- fokuset blir imidlertid markaturer i Osloområdet.

 

Har du barn i passende alder og har lyst til å bli med på Halloweenfest i Lillomarka?

 

Send meg en melding så får du detaljer til hvordan du melder deg på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

Så bra initiativ! Jeg er litt lei alt fokuset på Halloween, så i år tar jeg ferie den uka og stikker av. Syns det er altfor mye fokus på denne feiringen i skolen..vi har tenkt oss på hytta i Trøndelag, men tar deres initiativ til etterretning og kanskje vi kunne arrangert noe sånt her neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.