Gå til innhold
  • Bli medlem

Hendig GPS.


sherpa

Anbefalte innlegg

Jeg har en Garmin Oregon 650 med 3" skjerm. Synes skjermen er litt liten. Ønsker 4".

Jeg vet at Montana har 4", men synes den i likhet med Oregon er litt klumpete.

Er det en GPS med 4" skjerm som har flat fasong som mobiltelefon og som tar Topo Premium kart?

 

Har fire kartområder på minnebrikka nå. Kan jeg om ønskelig oppgradere denne brikka med flere kart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS. Greit at du ønsker større skjerm. Men når det gjelder utstyr, så går det også på kompromier. Selv med 4" skjerm, er det for lite til å ha god oversikt kilomertervis rundt deg i terrenget. Til det, trenger du et "papirkart". Og som en sikkerhet trenger du likevel et papirkart, så stor skjerm, er kanskje ikke så vesentlig. For meg er GPS kun et hjelpemiddel, spessielt i dårlig vær og for de nærmeste 2- 3 hundere meterene. Og det, kan du se på ennå mindere skjerm. For meg, er da batteritiden vesentlig. Større skjerm, kortere levetid på batteriene. Så hvis det er av interesse, sjekk hvor mye strøm div. GPSer bruker av strøm. Det er dramatisk forskjell! Jeg er godt fornøyd med min Dakota 20 og den har ennå mindere skjerm enn din. Valget er ditt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.