Gå til innhold
Hawk!

Optimus Nova +

Det er 1450 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei, var så heldig å komme over en Optimus Nova + til 500 kr på XXL, var testet og fulgte ikke med emballasje, ei multiverktøyet eller andre reservedeler.

Har selv en Omnifuel fra før av og er meget fornøyd, men tenkte tilbudet var for bra til å la være.

Men er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe billig reservedeler + multiverktøyet, hadde vært greit å ha. Ellers noe annet dere erfarne brukere mener det er verdt å vite er det jo bare å skrike ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter selv på jobb, men reservedeler og slikt er lett tilgjengelig fra USA og også billigere. Kan komme med link når jeg kommer hjem vis ønskelig. Har selv 2x Nova+ som del av vinter utrustningen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den  Rep. kit komplett. Handler selv fra han en del og god service ;) .

Skjult lenke - logg inn for å se den  Fant her multiverktøyet. Man bruker det blant annet for å rense dysa på Nova/Nova+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den  Rep. kit komplett. Handler selv fra han en del og god service ;) .

Skjult lenke - logg inn for å se den  Fant her multiverktøyet. Man bruker det blant annet for å rense dysa på Nova/Nova+

Multiverktøyet koster 160 hos Uniflame Supply, ingen grunn til å kjøpe ting fra utlandet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettop byttet til siste modell av Nova.

Er det noen forskjell på rep-settene, dvs. kan jeg bruke rep-settet til den gamle modellen på den nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1450 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.