Gå til innhold
  • Bli medlem

Viking Anaconda Boa III GTX


Bjørnar Ø

Anbefalte innlegg

Karakter: 4


Positivt: Sålen


Negativt: Snøresystem

Kjøpte et par Vikong Anaconda på XXL for to år siden. Var på jakt etter et par kraftige sko som fortrinnsvis skulle tåle hard bruk, samt være vanntette. Etter to års bruk vil jeg si at skoene har innfridd forventningene så nært som på ett punkt. Snøremekanismen er jeg ikke helt fornøyd med.

Det hender at hjulet en strammer skolissa med spretter opp. Det merkes fort og det er gjort i en håndvending å stramme til igjen.

grepet til sålen og slitestyrken til skoen er jeg svært fornøyd med. Har godt feste på de fleste underlag.

Vått bart fjell er ikke optimalt underlag for skoene.

 

Hovedbruksområdet har for det meste vært stier i skog og fjell, samt grusveier og fortau.

kjøper definitivt samme sko om igjen neste gang jeg skal ha nye kraftige tursko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har nok jeg vært uheldige med mine. 

Membranen holdt ikke mer enn maks 9 mnd. 

Strammingen er jeg enig i at har en tendens til å sprette opp. (Men ikke mer enn vanlige lisser gjør)

Sålen synes jeg ikke griper veldig godt hverken på vått eller tørt underlag. 

 

Passformen har passet mine bein veldig bra. og gir ikke gnagsår. 

og gir passe bra støtte. 

 

Må nok si at jeg kommer til å gå tilbake til Salomon igjen når det kommer til at jeg må kjøpe nye. 

Inntil det så skal jeg teste ut Rab dampsperresokker og gamasjer nå i høst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.