Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen testet Helsport Reinsfjell 2?


hgmann

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som har testet Helsport Reinsfjell 2? Eventuelt i superlightversjon? Ser at Helsport har halv pris på outlet-nettsiden sin av Reinsfjell 2. Ikke nye superlight, men en tidligere standardutgave. Mulig denne utgår av sortimentet da jeg ikke finner den på produktsidene til Helsport. Noen som vet om denne er likt utformet som superlight? Med tanke på bardunering og konstruksjon. Hadde vært artig å hørt brukerfaringer på denne type kuppeltelt. Tenker bruk i skog og fjell på sommer/høst. Trenger ikke noe ekstremtelt, men kan jo være greit at det fungerer greit i litt vind og regn.

 

http://www.helsport.no/reinsfjell-2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Reinsfjell Superlight. På linken under kan du se noen bilder av første gangen jeg prøvde det.

 

Jeg har brukt det noen netter i sommer. Min bedømming er at det er et solid telt for å være "lettvekter". Om du kun skal bruke det "normalt" ville jeg ikke vært redd for å gå for superlight-versjonen.

Jeg har dessverre ingen sammenligninger til den vanlige versjonen.

 

http://www.fjellforum.no/topic/27011-hvor-har-du-vært-på-tur-i-dag/?p=293612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Superlight utgaven på et par turer i sommer, og jeg er veldig fornøyd. Var en 4 dagers tur på Hardangervidda, og det ser ut til å tåle godt med både regn og vind. Kurant plass til 2 er det også. Vi hadde med 2 hunder, og fikk hver vår sekk og hver vår hund utenfor innerteltet. Anbefales :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Har brukt Superlight utgaven på et par turer i sommer, og jeg er veldig fornøyd. Var en 4 dagers tur på Hardangervidda, og det ser ut til å tåle godt med både regn og vind. Kurant plass til 2 er det også. Vi hadde med 2 hunder, og fikk hver vår sekk og hver vår hund utenfor innerteltet. Anbefales :-)

Hei dere

 

 

Lurer på om du har opplevd at avstanden mellom inner- og ytterduk er for liten med tanke på kondens/fukt i teltet? Ser at Reinsfjell 2 er kommet i ny versjon. Samme størrelse som superlight, men med kraftigere duk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.