Gå til innhold
  • Bli medlem

Magnus B. Birkrem

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Annonse

Seint svar... Var der i slutten av juni. Møtte noen på campen som sa de hadde blitt vekket av ras foregående natt, men de snakket så mye bullshit (Osloklatrere...) at vi antok at de prøvde å psyke oss ned. Da vi kom opp i rasrenna syntes vi det lukta av ozon og det var merker etter et ras ganske nylig. Øverst i fjellspringaren var det ett hvitt område som tydet på at en blokk hadde fallt ut. Den hadde nok gått klar av midtsommernattsdrøm, men ikke mye. Alt dette sammenlagt gjorde at vi snudde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der også i slutten av juni, og vi snakket med noen som mest sannsynlig hadde snakket med de samme (bullshit)klatrerne, hehe. De fortalte nøyaktig det samme at det var mye rart snakk fra dem.

Velkjent fenomen det der med nedpsykningssnakk. Uansett takk for ditt svar. Får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trolig gjør ryktet det. 

Jeg tror også kilden er ganske usikker. I tillegg tror jeg at et ras i en ultraklassiker ville fått stor oppmerksomhet, dersom raset hadde ført til endringer i formasjonene/nedrivelse av rapellfester. Jeg regner med å gå ruta i helgen. Skriver oppdatering i denne tråden dersom rapellfester er borte osv :)

 

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.