Gå til innhold
  • Bli medlem

Inn til Norge fra Sverige - en lang tur for en 4 åring :)


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for reisen inn i et område jeg selv aldri har vært, skikkelig flott rapport! Er så kos å ha med småtråkka på tur, blir en slik god setting rundt det hele og følelsen av å dele noe viktig med dem er der gjennom hele opplevelsen og i etterkant. Husker selv hvor stort og flott alt virket når man var liten, så kan bare tenke meg hvordan de opplever slike flotte turer sammen med oss foreldre. Slike gode minner sitter i for livet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig rapport, jeg koste meg med historien om turen barføtt over snøfonna. Lærerik tur for både store og små, flott at noen inspirerer ti naturopplevelser på ungenes premisser. Slikt blir det ivrige turgåere av.

Selv er vi over småbarnstadiet, men kanskje andre som er der lar seg friste.

Otto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle kommentarene.

 

@TL dine turrapporter har vært til hjelp og inspirasjon for å studere bilder fra dette området før turen. (ser jo også på turkartet at det er mange turer der som du har registrert)

 

@Lindap er kjempefornøyd med denne teltløsningen. Det er en del ting som vi ville ha forbedret selvsagt, men alt i alt en ganske gjennomtenkt løsning. Men ikke noe vintertelt i fjellet.

 

Jeg kommer til å bruke de erfaringene som vi og ungene har hatt med turer i sommer aktivt. Snakke om det som fungerte og som ikke fungerte - og gjennoppleve turen slik at de kan begynne å glede seg til neste tur. Jeg er veldig spent på om det blir noen telttur på senhøsten med oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.