Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur nær Oslo


Duckboot

Anbefalte innlegg

Rundt 1 til 2 timers kjøring er helt greit.

Planen er å ha litt alenetid. Kanskje med en fiskestang i hånda, eller rett og slett traske rundt. Varighet på 2 til 3 døgn.

Helst ikke for høyt til fjells, siden jeg ikke har utstyret til det.

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med utgangspunkt i Mangenfjellet i Aurskog-Høland. Der kan man gå nesten så langt man lyster, og det er mange vann med gode fiskemuligheter. Ikke går man i kø med andre heller, for Mangenfjellet blir litt glemt sommerstid. Om vinteren er det godt med folk i disse områdene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med utgangspunkt i Mangenfjellet i Aurskog-Høland. Der kan man gå nesten så langt man lyster, og det er mange vann med gode fiskemuligheter. Ikke går man i kø med andre heller, for Mangenfjellet blir litt glemt sommerstid. Om vinteren er det godt med folk i disse områdene.

Hvor starter man fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn og googler Garsjøen, så er det ett godt utgangspunkt. Du finner ett kart over Mangenfjellet, om enn noe dårlig, på sidene for Kjølhytta på www.mangenfjellet.no (jeg prøvde å linke men teknikken er ikke med meg i dag). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.