Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur på fjellet - hvor?


iggymoto

Anbefalte innlegg

Hei

 

Planlegger et par dager med fjellfiske om en ukes tid, men er usikker på hvor jeg skal dra. Vil gjerne ha tips og erfaringer fra fjellområder med bra fiskemuligheter nær Gjøvikområdet. Er jo ikke store fjellene akkurat her, så beregner å måtte kjøre noen mil for å komme dit. Hva er de nærmeste alternativene jeg har?

 

På forhånd takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, Gausdal vestfjell ser såpass interessant ut at jeg tror jeg sikter meg inn hit. Har googlet litt og sett på kart, har pekt meg ut området vest for Øvre/Nedre Revsjøen, tenker jeg prøver meg på noen av vannene Vestmjøs, Risåtjønnet, Vesltjønn og Nonstjønnan. Fortsatt takknemlig for videre innspill til tankene mine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Planlegger ny tur til sommeren (månedsskifte juni/juli), og tar gjerne i mot tips til steder som er verdt en tur :-)

 

Var i fjor i området jeg nevnte i Gausdal vestfjell, fin plass. Andre forslag til steder innenfor en radius på 2,5 t med bil fra Gjøvik, med snaufjell og fiskemuligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.