Gå til innhold
  • Bli medlem

Ally - forsterkningsstriper detter av


KoBe

Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Jeg kjøpte sist høst en brukt 16,5 DR. Jeg la på forsterkningstriper nå i vår. Etter mye om og men og feil bruk av lim, kontakt med Bergans osv fikk jeg de til å sitte. Men når kanoen ligger i sola, så smelter rett og slett limet og stripene forskyver seg og faller av!!!!!!!!!! Argh... jeg begynner å bli drittlei problemer med å få disse stripene til å sitte skikkelig. Er det bare jeg som kløner med enten påføring/lar den ligge oppslått? Eller kan dette gjøres noe med?

 

Takk for svar

 

Hilsen Konrad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har et transportfirma eller lastebilverksted i nærheten, så stikk ned og høre om det er noen der som kan hjelpe deg. (Der er det sikkert noen som vet hvordan man varmvulker kapellduken når de revner osv )Jeg varmvulket slike forsterkninger på en Allykano for veldig mange år siden, sikkert 15 år eller mer., og de sitter fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har fått samme problem på enkelte steder. Limet som skal benyttes til dette bør vel fungere som en slags "kjemisk vulkanisering"? - dvs. binde seg til materialet i duk/lapp?

 

Noen som vet om det finnes noe alternativt lim? Må vel være et eller annet på biltema...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.