Gå til innhold
  • Bli medlem

Øvre Dividal nasjonalpark - en liten rapport.


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott dere tok turen, om en litt forsinket. Da er spørsmålet bare om dere var innom noen av vannene jeg satte kryss på? Jeg tar turen(e) i høst, da lever storfisken farlig.

Det gjorde vi, en del av dem. Kan vel si at den største fisken på turen (større enn den fra minirapporten) ble tatt i ett av de vanna. Traff på en kar som hadde fisket i ett av dem som vi ikke rakk, han kunne melde om meget godt fiske:) Bare spør om du vil ha detaljene... Takk for tipsa, kanskje du når 2 kilos-målet ditt til høsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde vi, en del av dem. Kan vel si at den største fisken på turen (større enn den fra minirapporten) ble tatt i ett av de vanna. Traff på en kar som hadde fisket i ett av dem som vi ikke rakk, han kunne melde om meget godt fiske:) Bare spør om du vil ha detaljene... Takk for tipsa, kanskje du når 2 kilos-målet ditt til høsten

Detaljer om vann og sluk er velkomne i en PM :) Ellers så kommer vel hele rapporten og lekre bilder senere på bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer om vann og sluk er velkomne i en PM :) Ellers så kommer vel hele rapporten og lekre bilder senere på bloggen?

En PM kommer om ikke så lenge. Litt stress med planlegging av neste tur så skal få det gjort så snart jeg får mulighet. Og ja, hele rapporten kommer på bloggen til høsten. Skal faktisk ta oss en 10 dagerstur på Enare fra mandag av, trenger fri fra tung sekk og værkende skuldrer. Bare skvulpe hit og dit i kanoen og jobbe litt med dagboknotatene mine for alle turene sålangt, skrive et utkast for hånd rett og slett:) Skrive turrapporter mens jeg er på tur, den er ny for meg:) når vi kommer tilbake satser vi på å krysse Anarjohka med kano om vi finner en løsning med transport og parkerings-problematikken.. Wish us luck!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.