Gå til innhold
  • Bli medlem

29 år...


Tom

Anbefalte innlegg

I natt klokken 5.00, for 29 år siden, ble det født en liten gutt på 53 cm på Ullevål sykehus i Oslo. Det var meg :-)))

Håper dere får en god dag på det som er min bursdag. Og gid vi alle lenge, lenge lenge leve må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutter meg til gratulantene. Kanskje sinnets mildhet etterhvert innhenter også deg. Men jeg håper dine humoristiske sider fortsatt vil leve i beste velgående. Dine innlegg har ofte gitt meg en skikkelig god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me dagen Tom! Trøst dæ me at du bare e halvveis te "din beste alder" :wink:

Tom skreiv:

Orker liksom ikke å krangle like mye mer. Er det bra eller dårlig?

Sjett fra mi side e de bra - krangling føre sjelden nå godt me sæ - men æ håpe du fortsatt bli me å diskutere. Har mang gang telt te både 10 og 10x10 før æ bestæmt mæ for itj å kommenter nån av påstandan din, men æ vil te de siste forsvar rætten din te å få gi uttrykk for de du meine.

Feir dagen på en sømmelig måte så vi slæpp å vent alt for læng på nye innlegg :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer (med vel overstått? er hodet bra??) din kranglete jævel :roll:

feiret dagen din med et sinnsykt gratis måltid på et av oslos bedre hoteller, der gikk du glipp av noe... men det blei jo mer til oss...

mvh en sosialist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.