Gå til innhold
  • Bli medlem

Utleie nødpeilesender i Oslo-regionen


Kfinn

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ute etter å leie en nødpeilesender til fjellbruk (kun til bruk i nødstilfelle/ved behov for redning) en ukes tid i juli. Ser for meg ACR ResQLink, InTeach SE eller tilsvarende. Er det noen her som leier ut sin egen eller kjenner noen som leier ut? Enheten blir behandlet pent og jeg legger gjerne igjen et depositum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

I mangelen på svar så endte jeg opp med å kjøpe DeLorme Inreach Explorer. Ser ut til å være en veldig god løsning. Skulle noen andre trenge å leie denne i Oslo-regionen så er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
On 1.9.2014 at 2:01 PM, Kfinn said:

I mangelen på svar så endte jeg opp med å kjøpe DeLorme Inreach Explorer. Ser ut til å være en veldig god løsning. Skulle noen andre trenge å leie denne i Oslo-regionen så er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

Hei!

skal på tur i påska hvor det er 0 mobil dekning par dager,er det mulig og låne den da? i praksis blir det fra onsdag til tirsdag (23 mars til 29 mars) ser att http://st-utleie.no/portfolio-item/delorme-inreach-se/ leier ut men hadde ikke tenkt meg forbi ulefoss og ikke så veldig artig med Posten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, svingen skrev:

Hei!

skal på tur i påska hvor det er 0 mobil dekning par dager,er det mulig og låne den da? i praksis blir det fra onsdag til tirsdag (23 mars til 29 mars) ser att http://st-utleie.no/portfolio-item/delorme-inreach-se/ leier ut men hadde ikke tenkt meg forbi ulefoss og ikke så veldig artig med Posten.

 

Hei

Det er klart at vi får til. Sender deg PM

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.