Gå til innhold
  • Bli medlem

Holtebuvannet/Espestølvannet i Froland


gamleerik

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi er et par kompiser som skal på tur med barna våre i 7års aldere til disse vannene. blir et par overnattinger og jeg lurer veldig på om det er noen som kan fortelle meg om dette vannet er drikkbart? altså på den måten at man bare kan slenge flaska i vannet å ta en slurk eller om man må koke det først??

 

Mvh Erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er Espestølsvatn du snakker om så så ville jeg ikke bekymret meg for og drikke fra det.
Dette er ett vann med mye myr rundt og der vil det vær MYE knott, mygg og klegg. samt at myr setter litt smak på vannet, men ikke noe jeg bry meg om.

 

 

Nå vet jeg ikke om dere har tilgang på kano men har dere det vil jeg virkelig anbefale Vigelandsvannet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er espestølsvatn jeg tenker på. bare skriver det på bokmål :P hehe. tusen takk for svar! regnet med det, men når småtrolla skal være med så er det kjekt å vite om man må koke eller ikke :) vi skal ikke ha kano med på denne turen. kun for å telte og gjøre småtrollene mere kjent med skog og mark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har mulighet til og dra til Vigelandsvannet så er det ett mye finere vann for barn. er strender/ strand kant rundt store deler av vannet.
Og om du skriver på bokmål, nynorsk eller Arabisk så heter det fortsatt 
espestølsvatn :) 
 

Biler fra Vigelandsvannet.
post-12225-0-09306200-1405619685_thumb.j

post-12225-0-69545200-1405619801_thumb.j

post-12225-0-89243000-1405619857_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.