Gå til innhold
  • Bli medlem

2000 moh Rondane


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

 

I forbindelse med tur til Rondane om et par uker har jeg noen spørsmål:

 

1) Hvordan er vær- og førehold i Rondane på denne tiden av året? (Bart, vått, snø?)

2) Hva er anbefalt rekkefølge og rute for å gå alle toppene over 2000moh? Vi har 3 dager til rådighet.

3) Er det mulig å leie sykler fra Spranget og inn til Rondvassbu? Hvordan gjøres dette i praksis?

 

Takk for innspill!

Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

1) Jeg var der i helga og fikk gått 4 av 2000m-toppene. Generelt lite snø, bart og fint. 

2) Usikker, men kanskje Rondvassbu - Veslesmeden - Storsmeden - Trolltinden - Dørålseter - Digerronden - Midtronden - Høgronden - Bjørnhollia - Rondeslottet - Vinjeronden - Storronden - Rondvassbu? Ganske hardt på 3dager kan jeg se for meg men dette er i allefall ruta som brukes når folk tar alle ti toppene på en gang. Såkalte Rondane Rundt.

3) Sykkelutleie på Spranget og Rondvassbu ja, 100kr en vei, usikker på hvordan man gjør det med betaling.

 

Håper det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.