Gå til innhold
  • Bli medlem

Alkylatbensin på Biltema


kivbyd

Anbefalte innlegg

Ser de selger 5 liter 4-takt alkylatbensin til 159 kroner på Biltema. Har ikke sjekket om prisen er den beste som er, men det er hvertfall billigere enn den 5 literskanna (eller var det 4 liter) jeg kjøpte på bensinstasjonen til nærmere 250 kroner.

 

Og så får man det på kjekke 1-litersflasker, noe som jeg liker mye bedre :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var billig!

De selger også 1l flasken for 35kr. Det er det billigste jeg har kommet over for 1l flasker (coleman renset bensin 55kr på xxl på andreplass).

 

Blir biltema neste gang jeg trenger drivstoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns prisen virket grei selv om jeg ikke har sjekket så mye priser. Og jeg liker at man får det på litersflasker. Tenkte å kjøpe inn noen stykker for å ha stående. 

Kan ikke alkylatbensin lagres mye lenger enn vanlig bensin? Mener å ha lest at alkylatbensin kan lagres i mange år uten å ta skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt å kjøpe den 4Liters kanna fra Felleskjøpet og vært veldig fornøyd. 

Ikke soter den og fungert i de fleste temperaturer. Koster 179,- 

 

På en MSR Whisperlite

den her jeg enda ikke klart og få taki, vært på felleskjøpet ett par ganger uten hell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alkylatbensin lagres mye lenger enn vanlig bensin? Mener å ha lest at alkylatbensin kan lagres i mange år uten å ta skade.

 

Jeg vet ikke om noen faktaopplysninger her. Men jeg har brukt en 4-liters flaske i flere år og den fungerte like godt da den var nesten tom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.