Gå til innhold
torti

Hva har du IKKE kjøpt nå?

Anbefalte innlegg

Hadde en høvding bestilling inne på Bikester. Hvorfor bikester?, jo fordi ingen norske tilbydere hadde sykkelspeilet jeg ønsket.

For å få gratis frakt ble det i tillegg til speilet jeg egentlig var på jakt etter bestilt: 2 stk Shimano kjeder, flaskeholder til 1,5L petflaske, et ordentlig verktøy til krankdrevbytte, kortere og bratter stem. Dette var også ting jeg trengte, men som strengt tatt kunne vært kjøpt hvorsomhelst. Men hva gjør man ikke for å spare en snau hundrelapp i frakt.

Resultatet var at mailen den påfølgende dag fra Bikester fortalte at de dessverre ikke hadde sykkelspeilet de i første omgang bekreftet at de hadde.

Resultatet var at jeg kansellerte hele ordren, siden det var speilet jeg egentlig ville ha. .....Og nå, tar det ca. 7dager før pengene er tilbake på min konto. 

Egentlig rart at det tar noe minutter før pengene forsvinner fra min konto, til å ta ca 7 dager å få de tilbake. Hhhmmmm, noen som tjener renter her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fanden sprelle meg ikke kjøpt meg turtelefon! Det er forbaskede Elkjøp sin skyld. Her skulle jeg trøsteshoppe i forrige uke, og trampet inn på Elkjøp i forbannelse over noe sykemeldingsdritt. Her skulle jeg i hvert fall ha ny turtelefon å sette meg inn i mens jeg lå sjuk hjemme, det var helt sikkert. Og de hadde på lager.

Sånei!!! Jæklar. Guttunge i butikken lette og lette og lette og kom til slutt tilbake med beskjed om at jo, de hadde visst en, men den var i utstillingen. Så da måtte han eventuelt bestille, da ville han ha den om en uke.

En uke, det var i dag eller i morgen, så jeg dro innom i dag jeg, siden jeg var på apoteket ved siden av i alle fall, og spurte om det var i dag eller i morgen den skulle dukke opp. "Det står her at den kommer på onsdag?" HÆ??? "Ja, bestilt på mandag..."

Forbannede drittkjede, som så klart er de eneste her til lands som selger det jeg skal ha. ☠️😨😨

Nå starter jakten på noen som skal til et tettsted i nærheten, som har den inne, så jeg kan si "sorry, men dere fikk den ikke inn når dere skulle, så jeg har kjøpt annet sted" når den kommer. Så forhåpentligvis kommer det ny melding i "hva har du kjøpt"-tråden om en stund.

Men foreløpig - IKKE kjøpt. Men det var ikke min feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, Miamaria skrev:

.Men foreløpig - IKKE kjøpt. Men det var ikke min feil.

Vi klandrer deg ikke Skjult lenke - logg inn for å se den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider