Gå til innhold
  • Bli medlem

Packraft - erfaringer (utskilt)


Rolf_E

Anbefalte innlegg

2 "gærninger" i en dårlig oppblåst packraft Llama var jo spennende og lærerikt. Leksjon 1: blås opp skikkelig før man setter ut.

 

Tenker det blir å grave opp litt mark i morra å ta med packraften til ett skogsvann med en gassbrenner, køye, og det som hører med :) . En liten enkel rast på skauen er jo bare herlig å får man en ørret, abbor eller annen god fisk så er det en fin bonus :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testa i dag packraft Llama m/stangholder påmontert i ett skogsvann. Noen stusselige abbor ble dratt inn og fikk jo testa den uten en person sittende forran på baugen. Flyter bra og lærer stadig nytt. Husk å skru i pluggen skikkelig :D . Ellers så er det jo nå å vente i spenning på åra og kanskje jeg bestiller den vesten en linka til her :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testa packraften med den thermarest liggeunderlaget som ekstra gulv? Går den lettere over steiner og slikt med denne siden den kanksje ikke stikker like langt ned der man har rompa og føttene?

 

Kun fått prøvd min på stille vann med en gammel padleåre, men positivt overrasket over hvor lettpadlet den var. Selvsagt litt mindre retningsstabil enn en vanlig kajakk, men det skulle jo bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 "gærninger" i en dårlig oppblåst packraft Llama var jo spennende og lærerikt. Leksjon 1: blås opp skikkelig før man setter ut.

 

Tenker det blir å grave opp litt mark i morra å ta med packraften til ett skogsvann med en gassbrenner, køye, og det som hører med :) . En liten enkel rast på skauen er jo bare herlig å får man en ørret, abbor eller annen god fisk så er det en fin bonus :D

 

Trenger ikke køye med Packraft. Snu den opp ned og legg deg på den. Men en liten tarp og ett myggnett er jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testa packraften med den thermarest liggeunderlaget som ekstra gulv? Går den lettere over steiner og slikt med denne siden den kanksje ikke stikker like langt ned der man har rompa og føttene?

 

Kun fått prøvd min på stille vann med en gammel padleåre, men positivt overrasket over hvor lettpadlet den var. Selvsagt litt mindre retningsstabil enn en vanlig kajakk, men det skulle jo bare mangle.

Hei

 

Jeg bruker det thermarest liggeunderlaget i min Denali LIama, og det stiver av bunnen litt samtidig som det gir et behagelig isolasjonslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.