Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsko til barn? 6 og 7 år?


utetid

Anbefalte innlegg

Er det råflott å kjøpe fjellsko til barn på 6 og 7 år? Eg har sett på eit par alfa-sko, men er usikker på om det verkeleg er nødvendig, eller om dei greier seg med halvhøge Gore tex-sko? Vi går mykje på tur, heile året. Vi har ikkje vore på så mange lange turar, men har planer om å gå litt på Hardangervidda og i Jotunheimen i sommar, i tillegg til noen lengre turar i fjella her heime (Hardanger). Nokon som vil råde meg til å investere i fjellsko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom dei ikkje skal bære sekk greier det seg med eit par kraftige joggesko i gtx og gamasjar. Dette pga at om det vert vått, er det pest og pyton å måtte gå i gummistøvlar.

Mine har hatt lette mjuke fjellstøvlar frå dei var nokså små, mest fordi mine born er kronisk tiltrekte av vatn, og gummistøvlar på lange turar unnar eg ingen. Då har det vore greit med skikkeleg skotøy. Mine har vore tørre og nøgde i Norrøna Vale jr.sine. Du finn dei mellom 299 og 499 på ymse g-sport og gmaxbutikkar. Ikkje gale dyrt, og ein sko som mine gjerne også brukar på skule på rufsette dagar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for innspel. Då trur eg vi greier oss med dei skoa vi allereie har. Eg er einig i argumentet om bevegelighet, og at dei ikkje bærer sekk. Det eg meiner med halvhøge goretex-sko, er kanskje det du meiner med fritidssko, qwer993? post-14123-1403104869,4804_thumb.jpg

Vi bur på Vestlandet, så slike sko er veldig kjekke på dei fleste turane vi går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sjuåring har hatt fjellstøvler i noen år nå og trives med det på turer i grovt terreng. Hun bærer litt sekk og går ganske langt.

 

I år fant jeg noen Alpina-støvler på salg på Intersport og betalte 350kroner eller noe sånt. De er lette og virker gode. Ikke minst er hun som bruker dem veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har disse: http://www.oslosportslager.no/produkt/la-sportiva-trango-kid-gtx-fjellsko-barn-23574.aspx

Er veldig fornøyde. Vi kjøpte de romslige og plass til dobbelt sokk og ullsåle i høst og hadde de som vintersko i vinter. Sparte penger på ekstra vintersko, nå er de tur/fjellsko.

Ja en kombinasjonsløsning er lurt og kan forsvare prisen. Ellers så synes jeg at det er litt dyre sko til barn.

Min erfaring er at man godt kan kjøpe litt store sko til barn, bare man passer på at sålen er så myk at det ikke kipper i hælen. Altså at hælen sitter bra bakerst i skoen, og at skoen bøyer seg skikkelig under steget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.