Gå til innhold
  • Bli medlem

Turtips for Ungdom


Aeri

Anbefalte innlegg

Jeg gav min bestevenn en telttur i konfirmasjons gave, men jeg er usikker på hvor vi skal gå. Turen skal vare 2-3 dager eller noe i den duren, Vi har aldri vært på en "lang tur" alene før men vi har vært mye ute i naturen så vi er ikke heilt grønne. Jeg er 17 og venninen min er 15, vi skal ha med hund. Har noen gode turtips i Vest/sør norge området? :) hadde vært kjekt vis det var fiskemuligheter og

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med en tur på Hardangervidden? 

Tog til Finse og gå til Haugastøl og tog hjem igjen derfra. Skal gå på 2 dager og beregner man 3 har man god tid til fisking. Flatt og fint, flotte teltplasser undervegs og 1000000 tjern å fiske i ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flotte tips :) Hardangervidda er absolutt et godt alternativ, men jeg er så glad i skog så hadde denne gangen sett for meg noe nedenfor tregrensen. En del av gaven til venninen min var en hengekøyetelt så vi kunne sove over bakken. I bor på Jæren og har kikket litt på Hauge i Dalane som jeg synes ser så flott ut. Noen som er kjent i det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flotte tips :) Hardangervidda er absolutt et godt alternativ, men jeg er så glad i skog så hadde denne gangen sett for meg noe nedenfor tregrensen. En del av gaven til venninen min var en hengekøyetelt så vi kunne sove over bakken. I bor på Jæren og har kikket litt på Hauge i Dalane som jeg synes ser så flott ut. Noen som er kjent i det området?

Jeg har bodd der i nesten 20 år og det er mange fine steder å gå. Har dere bil eller sykler?

Jeg vet ikke så mye om fiskevann da siden jeg ikke er en storfisker akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.