Gå til innhold
  • Bli medlem

Slange/deler til Optimus Nova


Jakobsen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en 6-7år gammel Optimus Nova slangeprimus. På tur i vinter ble koblingen mellom slangen og pumpen ødelagt og jeg trenger derfor en ny slange med kobling. Har snakkes med Oslo Sportslager som skulle ha 499+frakt, og importøren Nordic Outdoor skulle ha 599. Noe jeg synes er alt for dyrt (primusen kostet 999kr ny) og på grensen til dårlig service fra importøren sin side. Ser også at en ny Optimus Nova selges til godt under tusenlappen i USA. Hvis noen sitter på deler evt. en deleprimus og er villig til å selge er jeg interessert. Evt andre idéer på hvor man får tak i billige deler? 

post-2182-0-55545200-1402582948_thumb.jp

 

På forhånd takk for hjelpa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skaden der burde dekkes av garntien! (såfremt du ikke har brukt slagvåpen, eller noe annet ekstremt på den)

Garantitiden er jo ikke begrenset til 2 år lenger.

 

 

dsk

Joda, Optimus gir kun to års garanti. Du tenker kanskje på reklamasjonsfrist, den er muligens 5 år på slike produkter. Men det toget har jo også gått, siden brenneren er over seks år gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Nova , der bolten som fester brennerhodet til huset er brukket. Send meg ei melding med adresse,så putter jeg restene i en konvolutt og sender deg. Free of charge. For meg er denne ødelagt likevel. Har i grunn ikke vært så glad i denne novanen. Synes jeg har hatt mye klatt med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.