Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellheimen vs Reinsfjell vs Rondane Superlight


Taco

Anbefalte innlegg

Eg har prøvd å lese litt rundt på sidene her i håp om å finne gode argument for kva valg eg skal ta mht innkjøp av nytt telt. Så langt er det mange, mange gode, og relativt like, argument for dei telta eg så langt har vurdert. Håpar likevel at ved å prøve å samle det i ein tråd her, så kan eg finne ut kva eg skal kjøpe. Eg er framleis litt i tvil...

 

Så langt står det mellom Helsport Fjellheimen Superlight 3 camp eller 2 camp, Helsport Reinsfjell Superlight 2 og Rondane Superlight 3. 

 

Mine kriterier er som følgjer:

  • Det må vera plass til to vaksne personar, samt moglegheit for hund i forteltet, og då gjerne ein malamute.
  • Det er i utgangspunktet for vår, sumar og haust, men det bør kunne tåle sterk vind om det skulle inntreffe, samt uventa snøfall. Dvs. det er greit om det duger til vinterbruk også. Eg har solid vintertelt frå før, så om eg skal ut på rein vintertur tek eg det. Det skal i stor grad nyttast i høgfjellet, men som nemnt 3.sesongs. 
  • Prisklasse 3000-6000,- Jo lavare jo betre sjølvsagt. 
  • Lettvektar. Maksimalt 2 kg. Så lite pakkvolum som mogleg.

Så langt har eg falle ned på Fjellheimen 3 camp mtp at eg der har litt ekstra plass og relativt stort fortelt. Har også vurdert 2 camp, men sidan det er så minimalt i forskjell i vekt vurdere eg å gå for 3`aren. 

 

Er det nokon som har gode råd av erfaring med disse telta mtp det eg skal nytte det til? 

 

I tillegg lurte eg på korleis dei er utstyrt med stormmatter, antal barduneringar, kvalitet på stenger osb? Då spesielt 3 camp.

 

Det store spørsmålet er om camp 3 er det rette mht. kriteria og i forhold til dei andre modellane. Eg har hatt telt frå Bergans heile livet, så Helsport er heilt nytt for meg.

 

Takk for alle gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 camp har ikke stormmatter, men det er jo delte meninger om hvorvidt man trenger det. Har 4 camp, og det er perfekt for 3. Vil tro at det er fornuftig å velge et trepersonstelt for to personer. Det utelukker jo i hvertfall to av teltene dine.

 

Fjellheimen har nok bardunering etter mitt syn, men de tynne superlight-pluggene (som det er flest av) synes jeg virker litt spinkle. Kommer nok til å oppgradere disse etter hvert. Stengene er av merket DAC, noe som bør bety kvalitet.

 

Forteltet i Fjellheimen er ganske mye større enn i Rondane, noe jeg synes er verdt et par hundre gram ekstra i sekken. Det er jo fint å få plass til sekkene i tillegg til bikkja. I tillegg er jo Rondane så lavt at det umulig kan være veldig behagelig å sitte i. Fjellheimen Superlight 3 Camp ville vært mitt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reinsfjellet har to åpninger, slik at man kan lage mat i en åpning og ha bagasje i den andre. Eller hver sin åpning om man er to på tur.

 

Å ha full gjennomtrekk på de varmeste sommerdagene er bare helt rått... Dessuten er det selvstående og man kan bruke det i steinete og hardt lende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode argument for Fjellheimen og Reinsfjellet. 

 

Av erfaring, korleis er ventileringa på Fjellheimen? Leser at det er ein lav ventil, samt to som sit høgare oppe. 

 

Eg trur nok eg kjem til å gå for Fjellheimen 3 slik det ligg an no. +/- 2-300 gram er ikkje så ekstremt farlig. Det er klart at jo lettare jo meir behagelig, men når ein har hatt med telt som veg 5 kg i fleire år, vert 2 kg relativt lett uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode argument for Fjellheimen og Reinsfjellet. 

 

Av erfaring, korleis er ventileringa på Fjellheimen? Leser at det er ein lav ventil, samt to som sit høgare oppe. 

 

Eg trur nok eg kjem til å gå for Fjellheimen 3 slik det ligg an no. +/- 2-300 gram er ikkje så ekstremt farlig. Det er klart at jo lettare jo meir behagelig, men når ein har hatt med telt som veg 5 kg i fleire år, vert 2 kg relativt lett uansett :)

 

Det er ventil i hver ende av teltet, begge plassert høyt. I tillegg kan teltduken i fotenden rulles opp, festes og støttes opp med en pinne for ekstra ventilering. Er nok ikke det best ventilerte teltet på markedet, men absolutt akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.