Gå til innhold
  • Bli medlem

kjøpe Hilleberg fra utlandet


tnord3

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg bestillte Nallo 3GT i 2003 og fikk det sendt til en venn i Sverige som tok det med når han skulle på besøk. Innen Sverige sendte de fraktfritt.

Forskuddsbetalte i SEK og den gangen var det vel ca 80 NOK for 100 SEK.

Ble ca 4750,- for teltet den gangen. De var behjelpelig med å sende til avtalt adresse på Hilleberg når jeg forklarte de hvordan jeg ønsket det. Sparte iallefall en del i forhold til å bestille det hjem og betale i Euro + frakt eller kjøpe det her i landet (tror Nallo 3GT koster ca 6100 NOK i norske butikker pr i dag).

Du kan sjekke kronekursen og høre med Hilleberg om du kan forhåndsbetale og få det fraktfritt sendt til et avtalt postkontor over grensen hvor du skal på tur (sendt "poste restante" tror jeg det heter). Forutsatt at de fremdeles sender fraktfritt innenlands...

Da stikker du bare innom og henter det på vegen :-) Er vel en grense på 6000,- i verdi på det du kan ta med over grensen tollfritt tror jeg??

Kontakte de gjør du på www.hilleberg.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte akkurat et Hilleberg derfra. Jeg brukte magnum.no som fraktpartner. Da sendes det gratis innen USA til Magnum, og de sender det rimelig til Norge. Ble rundt 3-400 i frakt, null toll. Har gjort det et par ganger før, og det fuker helt glimrende. Kan ta noe lenger tid å få sendt det over, men det er verdt de få dagene ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.