Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av laksestang-sett


Fjelltrampen

Anbefalte innlegg

Annonse

Stanga er sikkert OK, men jeg ville definitivt valgt en multiplikatorsnelle til laksefiske - den er sterkere, kraftigere og mer robust. Ambassadeur 7000 er jo "standarden" for laksesneller:

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Sneller/Multiplikatorsneller/Ambassadeur/Classic/Ambassadeur-7000-I-Salmon-special--122897-p0000054244

Jeg har brukt den mye selv, og kan absolutt anbefale den.

 

Alternativt har du et bra sett her som ligger i samme prisklasse som det settet du linker til:

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/Supertilbud/Spinnstenger-og-sneller/Alle/HPC-Salmon-Edt-11----Ambassadeur-Seven-Supertilbud-p%C3%A5-laksepakke-137652-p0000069028

Det er en litt enklere utgave av Ambassadeur 7000, men jeg er sikker på at den holder i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for svar!

Synes ambassadeur-snellene er noe kronglete, :)

 

Ja, det er mange som synes det, men det er en treningssak :)

Men det går utmerket å bruke en kraftig haspelsnelle, det er tatt mange små og større lakser på slike. Jeg synes det settet du linket til ser helt OK ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode_H

Med såpass stor laks er det en fordel med kraftig snelle med en jevn god brems. Multi snelle er nok det beste her. men en kraftig haspel vil også gjøre jobben.

Lawson har jo mye fine stenger til gode priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.